Spillportal

Øk antall abonnenter og besøkende med vår spillportal

Spill og kryssord er en stadig mer vanlig måte for utgivere å øke og beholde antall abonnenter. Verden rundt har utgivere lært at leserne kommer tilbake til de litt lettere gledene som spill, hjernetrim og kryssord. Godt innhold som underholder er rett og slett en viktig ingrediens for utgivere. Bulls tilbyr nå en spillportal du kan skreddersy etter dine ønsker.

Flere abonnenter

I The New York Times har kryssord vært en av hjørnesteinene siden 1940 -tallet, og i dag har kryssord-appen deres mer enn en halv million betalende abonnenter.

Mer enn halvparten av abonnentene er bare interessert i spillene og kryssordene. De abonnerer derfor ikke på papiravisen eller den digitale ekvivalenten. Dette gir New York Times tilgang til et lojalt betalende publikum, som de kan tilby all slags innhold.

For oss i Bulls, som har jobbet med kryssord i mer enn 50 år, er det ekstremt klart hvor mye kryssord engasjerer. Den redaksjonelle telefonen blir varm når leserne vil diskutere nøkler og løsninger.

Spillportal fra Bulls

Bulls ble den første på det norske markedet til å tilby en spillportal da PuzzlePlayz ble lansert i fjor. Portalen er nå kjøpt av flere kunder i hele Europa, med meget gode resultater. Portalen er skreddersydd slik at hver kunde får sin egen unike løsning. Dette lar dem underholde leserne med ønsket innhold. Resultatet er at leserne blir værende på nettstedet deres lenge.

I gjennomsnitt bruker hver besøkende 15 minutter i Portalen. Hvis du ser på våre populære talloppgaver, er gjennomsnittet 25 minutter og våre større kryssord 30 minutter. Kryssordløsere er lojale og mange går tilbake til favorittproduktet hver gang et nytt blir publisert.

Kryssord og digitale spill er uvurderlige. I nyhetsverdenen tror de fleste at det er nyhetene og etterforskningsrapportene som trekker lesere. Men ifølge John Temple, redaktør og professor i journalistikk, er ikke dette helt sant.

«Dette er funksjonene produktene leserne gleder seg til og får mange til å komme tilbake, igjen og igjen,» skriver han i Nieman Lab.

Dette er noe vi i Bulls også ser i vår statistikk for Portalen.

Ved å tilby leserne en unik spillportal med underholdning som sudoku og kryssord, vil du også bli bedre kjent med dem. Med Portalen får du tilgang til vår kundeportal, som viser deg hvilke elementer som er mest populære. Her får du raskt viktig innsikt om leserne dine, slik at du virkelig kan tilby det de vil.

Rull til toppen